loveboymomy şuan farklı bir motor gelişime odaklanmıştır bence normal. desteksiz oturma gibi :) bizimki de 7. Ay başında ayaklarının üzerine asla dik durmuyordu sürekli zıplıyordu kaslarını güçlendiriyordu muhtemelen diye düşünüyorum. Bıraktı onu. Yürüteç kullanıyor musunuz?