aselmirasull Kızım var 20 gün sonra 3 yaşına girecek tuvalet eğitimi var kendi kendine yemek yer içer 2. Çocuk için dpğru zaman ne zaman sizce 2. Bir çocuk istiyorum ama korkuyorum sizce
mamacitaa_ aselmirasull böyle rahatsa yemesi içmesi vs yaş aralığı iyi bence. Ama ben derim ki hep 4 yas iyidir 😊 4-5 ya da
ElisaMom_ aselmirasull öncelikle siz kendinizi hazır hissetmeniz lazım,benim kızlarımın arasında 3 buçuk yaş var büyük kızım nerdeyse herseyini kendi yapabiliyor tuvalet eğitimide tamam üstünü başını kendi giyer çıkarır ve en önemlisi ben hazırdim ☺️
Asyaveannesi04 aselmirasull benimkilerin arası tam 4.5 yaş olacak ve kızım kardeşi olacağı için çok heyecanlı, kendi işini görüyor kendi kendine oynuyor çok şükür
MamaUygarVibes aselmirasull çevreden gözlemlediğim çocuğu rahat olanlar hemen ikinciyi yapıyor ama zor çocuğu olanlar genelde bir çocukta kalmayı tercih ediyor 🙂↕️