Ben ne aldığımı gayet iyi biliyorum hanımefendi İnterneten aldığımı mi söyledim ben mağazadan aldım beğendim hep alıyorum artık bebeğim yenidoğanken de hastane vermişti gayet güzeldi 1000 liralığa siz açıp bakarsanız o sizin sorununuz ıslak mendil alamayanlar çocuk yapmasin o zaman herhangi bi ıslak mendili bile nasıl alamıyorlar madem öyle niye çocuk yaptılar