mombabe 14 aylık bebeğim yürümüyor , emekliyor bacağında küçük bir morluk gördüm çok korktum. Bu yaşta bebeklerin morluğu olur mu ki ya. Emekler düşüp kalkar ama hiç daha önce görmedim ben . Doktora gideceğim ama akşam akşam kurt düştü içime
ruveyda_34 mombabe benim bebegimde 11 aylik emekliyor koltuklardan veya baska seylere tutunup yuruyor bacaklari mor vuruyor sanirim ama geciyor hemen bebekler duse kalka buyur derlerdi bu olsa gerek
hepyerdeyizz mombabe evet oluyor teni hasassa eğer az çarpsa morarir ki duusp kalkıyorlar 2.5 yaş oğlumum şuan bile bacaklarında morluk baya var sürekli düşüyor dikkatsiz takılıyor falan
mysohn7 11 aylık oğlum heryeri mor 😅 bence korkacak nir durum değildir düşe kalka büyüyorlar yarasıda olacak morluğuda geçen babası dışarı çıkarda düşmüş burun kenarı yara olmuş. Bizimki biraz bağımsız çocuk elinden asla tutturmaz
mombabe mysohn7 yaa biraz cahil kaldım bebekler düşse de morarmaz ki diyordum. Yürümediği için düştüğünü falan görmedim ondan biraz da evhamlandım