[silindi] 18-19 aylıktı gündüzü kendi bıraktı gece boyu emiyordu çok zordu bıraktırdım. İyi oldu ama hala (5 yaşında) birkaç ay daha ense miydi diyorum 😅
İkinci cocuğumda da 26 aylık bıraktırdım. Geceleri nadiren emerdi, gündüz sürekli emerdi konuştuğu için de “anne lütfen meme aç” falan derdi açık açık 🥲 26 aylık bıraktırmak 18 aya göre daha zordu.