[silindi] BeyruhaT hayır bende hemaroid oldu onun ağrısı oldu doktorum krem verdi oda geçti . Normal dedi fazla ıkınmadan kaynaklı dedi. Bende dikiş ağrısı sızısı olmadj ama sürekli geçene kadar er gün batikonla temizledim ben yıkadım her gün
Zmnl19 BeyruhaT vala bence ikiside zor o dikisler asla kolay iyilesmior 2 hafta 0 uyku ayakta bebek emzirdim oturamiyordum hala sylerken dikislerim sizlior 😂