Kızlar haftada nerdeyse 2 kere kestiğim tırnakları uzamıyor. Dikkatimi çekti, şaşırdım uzamamasına. 2 haftayı geçmiştir. Şuan 3 yaşında ve kreşe gidiyoe. Acaba kreşte yiyor mu dedim ama öğretmen hiç görmediğini söyledi. Evde de yapmıyor. Hem yese bile 10 tırnağıda muntazam yer mi bilemedim. Başına gelen var mı diye sormak istedim