nnoktaa Uygulamaya girdiğim vakit müzik dinletmenin çok faydalı olduğunu okudum. Açtım Miniyo dinliyoruz. Bu parçayı çok seviyorum. Tempo tutarak dans ediyoruz çok hoşuna gidiyor 😂
Pamukhanim_ nnoktaa benim kızımda çok seviyor müzik dinlemeyi dans etmeyi sadece alkış bile yetiyor dans etmesi için. Arı vız vıza bayılıyor
_Hera nnoktaa her mama da dinliyoruz. Bakkal amca favorimiz 🎶🎶 henüz alkış ve dans edemese de ben onun yerine tempo tutuyorum 💃🏻
newwmommy Beyaz gürültü müzik seviyoruz sakinleşiyoruz hemde eğleniyoruz daha üç buçuk aylık ama agularıyla eşlik bile ediyor
patlakprezervatif nnoktaa bir ara mark eliyahu ve evgeny grinko dinletiyordum bıraktık. Aslında unutmuşum 😅
serapozbkr Her türlü müziği dinliyoruz biz. Çocuk şarkıları, ninniler, dans müzikleri, türküler… Ben ne dinlersem onu dinliyor benimle.
surprizbebe nnoktaa şubadap çocuk dinliyoruz bolca. Biraz da kukuli şarkıları. 13 aylık kendisi açmamı istiyor. Şu büyük speaker lardan var hemen onu gösterir gider yanına
nnoktaa Toptan53 bizimki de cimilli iboya bayılıyo. Bi de turan şahin ya ben anlatamadum çok heyecanlanıyor dinlerken
elfmrl123 nnoktaa radyo programı sabahtan akşama kadar açık oluyor televizyon da sevdiği şarkılar çıkınca tepkisinden anlaşılıyor sevdiği 🫠
Beraninannesii nnoktaa Büyük oğlumun Karadeniz hareketli müzikler favorisi hemen horona başlıyor 3.5yasinda (Eşimde bende Karadenizli değiliz) Küçüğüm 2.5 aylık olan Mustafa sandal gidenlerden şarkısını duyunca sakinlesiyor😬😅