KLORAK benimki de o zamanlar kendi halinde duran bir çocuktu, 40ı çıktı huyu çıktı valla 😅 ben manuel almıştım ama sürekli sallanmak istiyor şu an iki aylık kendini sallayamıyor tabii ki, böyle olacağını bilseydim ilk başta elektrikli alırdım en azından oyalanırdı, şimdi yakucak ya sallanma sürekli ilgi istiyor