yorumcu00 5. Sinifa kadar ogretmeniz cetvelle elimize vururdu , azarlardi resmen travma benim icin , hicbir ogretmenime sevgiyle yaklasamadim sayesinde ve hep sessiz bir ogrenci olarak kaldim . Lise 3. Sinifta kocasiyla problemi olan tarih ogretmenim , sirama oturamadigim icin ( arkadas perde asmisti sirama basarak temizlenmesini bekliyordum ) Niye otur dedim oturmuyorsun diye gelip tokat atmisti , siniftan nasil ciktigimi mudurun yanina nasil gittigimi hatirlamiyorum okulu inletmistim aileme arayin cabuk diye Sonuc aramadilar . Otobuse atlayip eve gittim annem duyunca delirdi Okula geldi Araya tanidikalri sokup ogretmene ceza verdirmistik , bunu yaptigim icin baska ogretmelerim bana tavir almisti umramda degildi , keske daha fazlasini yapabilseydim . Hickimse cocugunuza oyle davranmamali kac yasina gelirsek gelelim travma olarak kaliyor .