Selam kızlar 20+4 günlük hamileyim 4 gün önce detaylı ultrason’a gittim burada da bir post açmıştım az çok bilenler vardır sorum şu ben bebeğimin cinsiyetini devlet hastanesi olduğu için 17+0 da öğrendim 13+0 da göstermişti çünkü kendini emin olmak için doktorum bir ay bekleyelim dedi neyse ki bu 17+0′dan sonraki olmuş olduğum detaylı ultrason gününde de bebeğim baş aşağı pozisyondaydı 1 aydır yaklaşık bebeğin başı aşağıda bir daha ki muayenem pazartesi günü inşallah bebek başını dönmüşmüdür dönme ihtimali vardır değil mi yani hep öyle o şekilde duramaz az önce bir video da denk geldim normal vs diyor bir doktor ama mesela doktorun ultrason cihazı ile baktığı yerde burada kafası dediği yerde tekmeler hissediyorum sağlı sollu dönmüş olabilir mi ? Yani kafası ile de tekme atacak halı yok herhalde 😅