eymenku ayi879_ altı aya doğru bıraktım ama biraz büyüyünce zaten ilk zamanlar gibi olmuyor emiyor kucağına alıyorsun dik tutunca hemen çıkıyor yada bir iki vurunca çıkıyor o yüzden ay yeter artık bırakayım diye düşünmedim başlarda daha zor oluyordu