Papatya5801 disneyin iki ayrı üyeliği var diye biliyorum HD olanı daha pahalı ama daha düştüğünü alınca da bir sürü sıkıntı yaşayan olmuş Netflix kullanıyorum Disney de almayı düşünüyordum bu araştırmalarımdan sonra vazgeçtim tabi size kalmış siz de bir araştırın ama ben sıkıntı çıkardığını duydum çok