Bebeğim 3 ay 6 günlük. İlk aşılarımız sağlık ocağı tarafından geç çağrıldığı için tarihleri kaydı. Doktorumuz anne sütü sarılığı nedeniyle rota virüsü aşısını diğerleriyle aynı gün yapmak istemedi ve arada 28 gün beklememizi önerdi. Ama 28 gün beklersek aşının son tarihini yani 3 ay 15 günü geçmiş oluyoruz. Doktor ayrıca geç vurulduğunda yan etkilerin daha ağır olabileceğini de söyledi ama mecbur bu şekilde olacak aşı diyor.
Bebeğim doğduğundan beri sürekli bir sorun yaşıyorum bir hastalığı geçmeden yeni bir hastalığı çıkıyor zaten şimdide üzerine bu aşının gecikmesi geldi ve artık gerçekten bu durum beni çok yoruyor.
Rotayı geç yaptıranlar oldu mu, sorun yaşayan var mı? Lütfen bana yardımcı olur musunuz😔