Oğlum bu ayın 30 da 2 yaş girecek tuhaf sesler çıkartıyor bogazları patlayacak derecede hastalık mı diyorum ben bağırıyorum beni mi tahlil ediyor genellikte bişey isterken hemen vermeyince yapıyor yani bunu sadece istediği olsun diye yapıyor inat herseyi atıyor bu bir sendrommu iki yaş neler yapmam lazım insanları da rahatsızediyor