Masalbebee öncelikle çok geçmiş olsun. 1 yıl önce benim eşimde bel fıtığı olmuştu söylediğiniz gibi bizede egzersizler, kremler, ağrı kesiciler vs verildi ama adam yerden kalkamıyordu adım atamıyordu hatta nefes alırken bile acı çektiğini söylüyordu. Türlü türlü bel fıtığı için merkezlere gittik ama maalesef hiçbiri fayda etmedi. Son çaremiz fizik tedaviydi 2 hafta boyunca düzenli olarak gitti ve çok şükür ondan sonra baya toparladı. Sonrasında çok ağır kaldırmadıkça, ters bir hareket yapmadıkça ağrısı vs olmuyor 🙏🏻