rabia_2409 Ben dysoncıyım net. Şu an v16 piston çıkmış pahalı olmasaydı onu alırdım. V15 kullanıyorum ağır değil memnunum
selmagokk rabia_2409 yakınım 16kullandı memnun kalmadı yer silme aparatından vs 12 ile arasında kalmıştım bende ama bilemedim bi bakıcam teşekkür ederim 🥰
selmagokk Merveeofs yakınımda deneyimledim ama çekim gücü düşük geldi canım ama yinede teşekkür ederim 😍
melike4195 @selmagokk philips Aqua 6000 kullanıyorum eğer başka süpürgeniz yoksa yeterli gelmeye bilir