Hulyamiran Kizlar merhaba sizlere sormak istiyorum. Oğlum 14 aylik çok inatçı ve sürekli herseye ağlıyor ama genel Olarak böyle bu durumu yasayn var mi sonrasinda degisimler oldu mu olduysa kac yasinda oldu.
nnoktaa Hulyamiran 1 yaşından sonra huysuzluk ve mızmızlanmalar başlıyor ve maalesef giderek artıyor 😬 bence konuşma dönemine kadar bu şekilde devam edecek. Duygu düşünce ve isteklerini ifade edemedikleri için bu kadar asabiyet normal diye düşünüyorum 🤣