eso1616 20 gunluktu arkadsimin köyune gttik ilk. oraya davet etmisti.sonra piknige gttik.sonra 2.5 ayliktı tatile gttik sonrasinda hic durmadık sehir sehir gezdik resmen.neden zor olsun ki emzirme ortusu var at uzerine heryerde emzir.altını arabamizda degistiriyorduk.ve dışarda ewdekinden cok daha güzel ve duzenli uyuyordu.Gelişimi ve bagisikliklari icnde cok iyi bisey.yeterki mewsime uygun giydirin.2miz icinde cok iyi geldi bu durumlar hep.ama avm vb. oyle kapalı ve kalabalik ortamlara pek girdirmedim.daha acik alan daha sakin ve daha az kalabaliga maruz kalabilecek heryere gtttim girdim.uzun yolculuklarda yaptik.sizde kendinize gore belirleyip cikablirsiniz bi sakıncası olmaz🌸