Kızım 1 yaşına girdi ve yaşı yeni huyları da beraberinde getirdi (beklendiği gibi normal olarak yani 😅) Durduğu yerde sinirleniyor “Iıııh” diye yumruklarını sıkıyor veya iki elini de açıp “noooluyo birader” der gibi bakıyor. Aşırı sevimli oluyor totosunu ısırasım geliyor 🤭 Hayır denmesinden hoşlanmıyor görseniz evde küçük bir Fatih Terim yetiştiriyorum sanırsınız evde sürekli el kol hareketleri 😂Bu tatlı asabiyetleri normal sanıyorum. Benzer davranışları gözlemleyen annelerden yorum bekliyorum 🫠