mehtaptiryaki Bingo bebek bezi gönderdi bezi kullanıp bana bu tarz şeyleri soracaklar varmı önerisi sikayeti olan
smnbr mehtaptiryaki Kakayı tutmuyodu molfix Çiş sürekli önde toplanıyo ve böyle içindeki pamuk top gibi oluyordu
karpuz_ mehtaptiryaki eskiden güzeldi ama birkaç aydır çişi sürekli taşırdı bende marka değişikliğine gittim. Günde 2 3 sefer kıyafet değiştiriyorduk
Aminemm_ mehtaptiryaki doğduğundan beri Molfix kullanıyordum ama en son aldıklarım aşırı sızdıriyodu gibde 2-3 defa üst değiştiriyorduk bende marka değişikliğine gittim