Kızlar bebeğimi 10 gün önce sünnetçide sünnet ettirdim dikişleri düştü ama pipisinin alt kısmında düşen dikişin yerinde beyaz bir tabaka oldu bebeğim pipisinden acı çekmiyor dokununca falan da acı hissetmiyor idrarını da normal yapıyor ama o beyazlık korkuttu beni iltihap gibi değil içinde irin yok sizce doktora hemen götüreyim mi sünnetçi normal iyileşiyor üşütmesin kantaron yağı sürün geçer dedi ama sizce ne yapayım