Kedimiz erkek 2 yaşında 4 gündür hiçbir şey yemiyor doğru düzgün. 3 veteriner gezdik ve 10 bin lira maliyeti oldu . Kan testleri temiz rontgende sert cisim yutma görülmedi. Ama ip, lastik benzeri şeyler olursa röntgen de görünmez dediler. Dünden beri uyuyamadım psikolojim bozuldu . Bugün hiçbir şey yemiyor ve halsiz . Daha fazla veterinere ödeme yapamayacağım. Maddi durumumuz bu kadarına el vermiyor. Bunu arayıp veterinere de söyledim. Ne yapacağımı bilemiyorum. Benzer sorunu yaşayan ya da veteriner hekim var mi aramızda tahlil ve röntgeni bakıp artık teshis ve çözüm icin yonlendirebilecek biri var mı? Gebze de oturuyoruz , dün maltepede hayvan hastanesine de götürdük.