beyemrr Kızlar merhaba 😊 Oda sıcaklığımız en düşük 22 derece. Polyester dolgulu uyku tulumları çok terlettiği için kullanmak istemiyorum. 1.6 TOG pamuk veya bambu dolgulu, terletmeyen uyku tulumu kullanan var mı? Hangi markaları önerirsiniz?
Pamukhanim_ beyemrr ben lilabio markasından aldım pamuk güzel beğendim birde happystore diye bir markanın var instagramda öneri olarak görmüştüm onuda alıp deniycem çünkü şunu fark ettim LCW gibi elyaf olanlar eskiyor içi gidiyor gibi elimde 3 tane var 3 u de hemen inceldi resmen
3kedili2bebekli beyemrr ben çift kat pazen 1 tog kullanıyordum onlar terletmiyor sadece 22 derecede 1.6 tog terletir malesef
beyemrr 3kedili2bebekli 1 tog kullandım lcw marka ama üşüdü maalesef o yüzden daha kalın bişi tercih etmek istedim. Hangi markayı kullanıyorsunuz
Pamukhanim_ beyemrr bedenleri küçük onların benim kızım 13 aylık 3 yaş aldım çekme yapıyor. Ayına uygun olursa küçük gelir
Pamukhanim_ Sm1355 yani memnunum ama tek zibin ile giydirince üşüyor gibi altına pijama altı giydiriyorum bide
beyemrr Sm1355 ben buradan bir öneri ile Happystore’ dan aldım içine sadece zıbın giydirip yatırıyorum benim beklentimi karşıladı 🙏🏻