Canım merhaba şu şekilde az önce bu konu hakkındaki yorumları da okudum henüz o sürece gelmedik ama az kaldı bizimde . Şöyle ki genel bir çıkarım yaparsak doktorunuzun dediği damakla tatları tanıştırmak .Bebeğin destekli oturma süreci ile beraber yaklaşık 3 dk’lık bir etkinlik gibi gör şimdilik .Yani küçük bir tat ezilmiş ve güvenli bir tat .Gün gün geliştirilen ,iyileştirilen bir süreç .5.ayda da miktar arttırırsn.6.ayda pütürlü derken ..Süreç tam olarak bu.4.ay zor bir ay zaten bebeği çok da yorma yemezse istemezse ki zaten afallaması da öngörülen bir durum.Kademeli alıştırma gibi düşün .4.ay ek gıda süreci diyince direkt ek gıda düşünenler için de bir şey diyemiyorum.