havvaya perla_ ""“ aynadaki halini sev sarıl, başkasının seni sevip sana sarılmasını bekleme. ”"". Bir de ""“nefes alıyorsan hala bir umut vardır . ”""
aybukesimsek perla_ her gün sabah 11 e kadar evimi süpürüp silip tozumu aldıysam bebegim de öğünlerde güzel yemek yerse bütün dünya benim olur
metehanbeyza Çocugum benım en nadıde cıcegım onu guzel yetıstırmem gerek dıyıp gaza gelıyorum Ikıncı bugun zor gunun yarın kolay gunun olucak her zaman boyle devam etmıyor bılıyosun sabret Bırde sukur saglıklı dıyıp aglamalarını yorgunlukları unutuyorum