Kızım 2.5 yaşında durduk yere ağlamıyo bi yeri ağrımıyoda hastada değil biliyorum mesela örnek veriyim yemek getiriyorum hepsinden ye diyorum ağlıyo sevdiği şeyler ve ne getirirsem yer yemem desede biliyo ki yemek zorunda çikolata istiyo çekmecesine götürüyorum başka istiyorum diyip ağlıyo parka götürüyorum gelmek istemiyo ordan Kaka yaptığı için rahatsız oluyo almamı istiyo alırken ağlıyo tabletten bazen bişeyler izliyo donunca ağlıyo babası eve geliyo görünce ağlıyo uyu diyince ağlıyo banyoda ağlıyo çok yoruldum çok kola istiyo devamlı vermiyorum zararlı diye meyve veriyorum muz fln bu sefer muzu devamlı istiyo şimdi kardeşi var 1 aylık beşikte kızım yatıyo puseti getiriyorum bebeğini koyuyo yada ben yatcam diyo mamayı ben vercem diyo kıskançlık girmesin diye bişey diyemiyorum anlatmaya çalışınca da anlamıyo ağlıyo hemen konuşmaya çalışıyorum ağlıyo kendi konuşmayı biliyo derdini anlatabiliyo yani bana ağlamasını gerektircek bişey yok aslında psikiyatri doktoruna götürmek istiyorum belki yardımcı olurlar diye acaba 3 yaş sendromu mu diyede düşünüyorum çevreme bakıyorum kimsenin çocuğu böyle ağlamıyo ablamın kzıyla aynı ayda doğdular o böyle değil diğer ablamın kızı 3 yaşında oda öyle değil kızımı şımartmadık da her dediğinide almadık bu niye böyle oldu bilmiyorum ya