UrbanMom nur2008 2 sene once 18bindi simdi sorduklarım 50bin diyorlar benim gittiğimde cocugun doğduktan sonraki muayenesi filan bayağı büyük bir paketti
nur2008 Muayene ücreti yok paket olarak içinde muayenesi doğumu ayrıntılı ultrason Nst yatak servis hepsi 40 bin diyorlar sizce uygun mu
Deletedmom_216 nur2008 bence uygun. Cunku bi dogum fiuati hemen hemen o kadar uygun degil bedava gibi. Hersey dahil cunku muayneler bile suan en dusuk 2 bin tl dir genel olarak
Deletedmom_216 nur2008 18 ay oldu dogum yapali canim suan ki fiyatlari ne bilmiyorum ama mom da gormustum sakarya medarda sezaryen 35 civari vajinal 3 du galiba. Ben 23 bine yapmistim sezaryeni ki disardan doktordu benim doktorum.