Haticeakll ilk günler öyle oluyor taban yapan hormonlar hızla düşerken bizde de böyle bi etkileri oluyor öncelikle bu durumu pek çok insanın yaşadığını bilin içiniz rahatlar biraz sonra sabredin güzel şeyler düşünmeye çalışın bebeklere ilk günden değil zamanla bağlanıyoruz baktıkça güldükçe , öyle düşündüğünüz için vicdan yapmanız bile iyi bir anne olduğunuzu gösterir , güle güle büyütün bebeğinizi ♥️