Kızlar kızıma 1 yaş kontrolünde tahlilleri yapıldı karaciğer enzimlerinde biraz yüksek çıktı kolesterolu biraz yüksek dediler nasıl düzeltebilirim moralim bozuldu bu ara sebze ağırlıklı besliyorum gelecek ay menenjit aşısını yaptırırken tekrar yaptırıp kontrol ettirmek istiyorum