1 hafta oldu sinir krizi geçirmek üzereyim. Dün oturdum hüngür hüngür ağladım artık. Korkunç derecede bir memeye düşkünlüğü var. Gün içinde bir şekilde oyalıyorum ama gece saat başı uyanıyor. Uykuya 8de geçen çocuğu 11de zor uyutuyorum. İnatla aynı saatte odaya girip rutinleri uygulamaya devam ediyorum ama sürekli yataktan aşağı inip kapı önünde ağlıyor ya da inip anında geri çıkmak için gelip ağlıyor. Emiyor, emerken amuda kalkıyor, göğsümü sündürüp yüzüstü dönüyor. Sürekli üstümde güç uyguluyor. Vuruyor, göğsümü cimcikliyor. Bir şekilde 11-12 gibi uyuyor diyelim, uyanınca su falan kabul etmiyor, gelip göğsümü açıp ağzına alıyor ama emmiyor bile. Öylece ağzında tutup çekiştiriyor. Harekerleri azalınca çekeyim diyorum çığlık kıyamet ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Gündüz uykusu da aynı şekilde. Şuan üstümde hatta. 45 dkdır meme ağzında bekliyor ve ayaklarını yatağa vuruyor. 2-3 dkda bir meme değiştiriyor. Yoruldum artık.