Merhabalar, 22 aylık kızım yemeklerini kendi yemek istediği için bütün kıyafetleri lekeli. Ebebek markasının toz leke çıkarıcısında bekletip yıkıyorum. Yemeğin lekesi çıkıyor ancak yağın lekesi çıkmıyor. Lekeli görüntü gidiyor ama orda lekenin izi kadar bir yağ lekesi kalıyor ve çıkaramıyorum. Var mı bir öneriniz? Yağ lekesi nasıl çıkar?