Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ne emzik tutuyor ne biberon, dışarı çıktığımızda uyanacak diye ödüm kopuyor resmen malum her yerde emzirmek mümkün olmuyor her an nasıl yapacağız diye düşünmekten bir yere çıkamaz olduk siz nasıl yapıyordunuz emzik vs tutmayan bebekle 🥲