Ayibem 2 buçuk yaşında kızım var. Geçen sene bakıcıya bıraktım asla alışmadı sürekli ağladı. Bu sene kreşe bırakıyorum yine alışmıyor sürekli ağlıyor. Çocuklarla oynamıyor paylaşmıyor sadece anne baba istiyor. Çalışan bir anneyim. Ben napacağım
Dfncgdm2022 Ayibem eger calısan bır anneysen ya ısı bırakacaksınız yada kızınız bır sekılde alısıcak ogretmenı bır sey yapmıyor mu muhtemelen kızınız sızden baska kımseyı görmedigı ıcın alısması zor olabılır ama zorda olsa ıllakı oda zamanla alısıcak bıde baska bakıcı denedınızmı