aynursvs Eşimde bende grip olduk ben çok şükür toparladım ama 6 aylık bebeğimde öksürük var ne yapabilirim kızlar yardım ediinnnn
Poncikkkk aynursvs geçmiş olsun emziriyosan bol bol emzir ayak tabanlarına sarımsaklı zeytinyağı sür odayı hep havalandır
Hep_oyle_olur_zaten Emziriyosaniz bol emzirin odayı nemli tütün göğsüne zeytinyağı veya udi hindi yagi surebilirsiniz ayak altına da sarımsaklı zeytinyağı karışımından sadece zeytinyağını sürün
sarikavun Sirtina da iyot kafes yapin. Bir de yikanmamis koyun yunu koyun gogsune almanlar oyle yapiyomus internette satiliyo ben kendime denedim rahatlatti. Bebegim icin dahabkullaadim ama yikanmamis koyun yunundeki linolin rahatlatiyus cogerleri