Kızlar başlarda sorun yoktu ama 9 ay oldu doğum yapalı son 2 3 aydır sürekli mantar oluyor kasintidan ölüyorum resmen doktora gittim ileri bir şey değil mantar da görünmüyor aslında dedi ama ilaç kullandım geçer gibi oldu bir de travazol iyi geliyor ama onu da sürmeyince yine aynı bu hep böyle mi olacak ilaçsız geçmiyor kökten çözümü olan var mı