Pamukhanim_ avkatanne diş olabilir o zaman yükselip düşüyorsa doktor 38.5 a kadar korkma demişti bana bizim 39.2 e kadar çıkınca gittim sana dediğim gibi düşmezse öyle geliyor dedi birde ishal falan varmı bizimkinde öyle çıkmıştı oda ateş yapar demişti
avkatanne Pamukhanim_ Başka hiçbir belirti yok ya sadece çok huysuz sürekli kucağıma istiyor ve mızıldanıyor
avkatanne Dedektifgadget Dedektifgadget Pamukhanim_ Şimdi doktordan geldik kulakta kızarıklık varmış. Diş için 38 i geçmez dedi doktor öğrenmiş olduk. Teşekkür ederim yanıtlarınız için 🫶🏻
merveegem Çıkar biz 39ve üstünü gördük ertesi gün patladı diş Şimdi yine öyle iki gecedir ateş var Her bünye aynı olmuyor
merveegem bebikoluturtle ishal değil ama kakası civiklasiyor aşırı huysuzluk uyumak istememe yemek reddi Kulaklarını çok kasıyor kanatıyor bide ağzi çok akıyor