Kızlar 44 günlük bebeğimvar Hipten sma optıproya gectim. Gectikten 2 gün sonra 5 defa az miktarlarda sulu mukuslu kaka yapmaya başladı ishal gibi. Hip kullanırkrn tanecikli oluyordu biraz daha kıvamlıydı. Ertesi günü hiç yapmadı diğer gün yine mama yedikten 5 dk sonra sulu yaptı. Başına grlen var mı hippe mi dönsem zorlanmadan yapıyor şuan ama karnını mı bozdu yeni mama düşünmeden edemiyorum