2 aylık bebeğim var emziriyorum. İki gündür ishalim inanılmaz derecede şiddetli karnım gurulduyor bugün 3. Güne giriyorum hala aynı. İlk gün doktora gittim tüm tahliller yapıldı bir şey çıkmadı emzirdigim için sadece probiyotik verildi. Evde muz patates leblebi kahve vs her şeyi denedim ama geçmedi hala böyle olan var mı ne yapabilirim?