beyazzkuguu aylam25 erkenken bence önüne geçin bu durumun. Bende önemsemedim meme de uyudu rahattım başlarda. Ama sonrasında bağımlılığa dönüşüyor ve yarım saate bir uyanıyorlar. Zaten 12. Ayda gece beslenmesini kesin diyor doktorlar