Sabah birden ateşlendi sonra kendiliginden gitti ateşi akşam olunca tabi artmaya başladı ciddi ciddi sıcaklicagını anladığım içim fitil verdim 9 da bu saate kadar aglayarak 5-6 kere kalktı şimdi yine kafa boyun altı yanıyo alev gibi vücutta bişey yok calpol ve udi hindi yagı verdim üst zıbın altında pijama altı var birde burnu tıkalı degil emzirirken bi sorun yaşamıyorum ama niyeyse hep agzından nefes alıyo yatarken neden olabilir
Şimdi uyuyamıyorum ben uyurken ateşlenie bişey olue diye napıcam birden neden böyle oldu anlamadım diş dönemi zor geçen bi bebek aslında ama bilemedim omu yoksa başka bişeymi enfeksiyon falan mı çözemedim yarın sabah doktora gidixem ama şuan bu durjm beni çok gerdi fikri olan varsa paylaşırsa sevinirim