sevaltenekeci Kızım pek mama sevmiyor ama bende sütten kesmek istiyorum 1 yaşında az kaldı ne yapsam sever ya
ayliz4555 sevaltenekeci Ben mama vermiyorum doktor dedi büyük artık pek kilo aldırmaz bu saatten sonra süt veriyorum içiyor
Brfn sevaltenekeci Biberondan içmeyi sevmiyor olabilir mi? Eğer öyleyse sulukla icirmeyi deneybilirsiniz ? Tadını begenmiyorsa farklı markalar deneyerekde olabilir bilemedim şimdi ama..
3kedili2bebekli sevaltenekeci sütten kesecekseniz doktora bir danışın mama baslamama gerek var mı diye çünkü eğer kilosu boyu yerindeyse 1 yaş sonrası doktorlar mamayı biraktirir genelde