direnim_ yarım gün yada ½ saat akranları ile bir araya gelmesinin faydası olacaktır ben oğlumda çok erken farkettim tüm kelimeleri biliyordu ama cümle kurmuyordu çok kalabalık saatlerde parka flan götürdüm 1,5 yaşındaydı o zaman kuzenlerinin yanına götürdüm düzenimizi bozup 2 yaşında hem cümle kurma hemde akışkan konuşma başladı açıkcası tğm herşeyi biriktirmiş ve bi anda sohbet etmeye başladı bizimle ben yaşıtları ile bir araya girmesinin çok faydasını gördüm en birincil tavsiyemdir