Merhaba. Şu an tükenmiş anne sendromuyla yazıyorum. Oğlum 29 aylık ve 12 aylık olduğundan beri oyun atölyesine götürüyorum. Sosyalleşsin ve kendini savunsun diye elimden geleni yapıyorum. Her gün misafir ağırlıyorum ve misafirliğe gidiyoruz. Neden çünkü oğlum sosyalleşsin diye. 17 aydır gittiği oyun atölyesinde haftada 2 gün ebeveynsiz grup var. Artık başlarız dedim ama olmuyor. Beni bırakmıyor. Sınıfta beni yakınında istiyor. Ama benimle değil öğretmenleri ile psikolog ile oynuyorlar. Toplamda da 4-5 çocuklar öyle kalabalık da değil. Ve tanıyor öğretmenlerini. Bireysel oynasa öğretmeniyle beni odaya da istemez ama akranları varken çok kaygılanıyor ve hemen gözleri doluyor. Ne yapabilirim geçiyor mu bu durum? Gerçekten kendimi çok kötü hissediyorum🥲 Bir de daha çok kendini savunsun istiyorum. Ama neden olmuyor cidden çok yoruldum.