alparslan2709 Kızlar çok pişmanım Gebeliğim de sigarayi zar zor bırakmıştım oğlum 50 günlük oldu bı kaç gündür sigaraya geri döndüm tek tük iciyorum vicdanım sızlıyor..ağzıma sıçın da içmeyeyim artık Hakettim çünkü bunu 😭😭
monica50 alparslan2709 emzirdikten hemen sonra iç bari bi dahaki sefere kadar biraz kanından sütünden temizlensin
isufumveben alparslan2709 belli ki siz de memnun değilsiniz. Oğlunuz herhangi bir sebepten canı yansa ne kadar kahroulursunuz dimi? Sigarayı bırakmanın tam zamanı annelik vicdan rahatlığıdır eğer emziriyorsanız tabi. Veya 2 3 sene ara vermek de hiç mümkünatı olmayan bir seçenek değil
fsmzpg alparslan2709 ilk cocugunmu bu. Bide benimde mesela bazen canım istiyor yalan yok ama o kokuyla cocugumun yanına gittiğimi ve sütten ona zararlı şeyler geçeceğini düşünüp vazgeçiyorum
birannne_ alparslan2709 emzirdikten hemen sonra içmek belki vicdanınızı rahatlatır hiç içmesek daha iyi tabi ama içiyorsanız da 2 taneyi geçememeli bence günde
alparslan2709 fsmzpg evet ilk bebeğim Sigaradan sonra dış fircalayip üstümü değiştiriyorum fakat dışım ne kadar. Temizlensede sütüm ne kadar temizlenecek Ben ettim sen etme sakın başlama 😒
birannne_ alparslan2709 ya bırakma konusu cidden zor ben de bırakamadım ama ilk 12 ay neredeyse hiç içmiyordum hamileyken de öyle ama 12 aydan sonra çok ve düzenli olamamak kaydıyla içiyordum bir nefsime hakim olamıyorum ama keşke içmeseniz
annelikyolculugumm Sigarayı bırakmanin kolay yolu diye bir video var yt da Allen Carr yazın sakin ortamda kendinizi vererek izleyin. Bir kaç gün atekrarlayın. Bıraktığınızı düşünseniz bile bir kaç haftada bir açın tekrar izleyin
UykuPerisi_ alparslan2709 Bebeğinize yaptığınız en büyük kötülük. Hayata sıfırdsn başlayan sigara kokusu bilmeyen , ciğerleri tertemiz ve size muhtaç bir bebek..Ne diyebilirim ki daha da kötüsü sizde farkındasındasınız bu durumun..