Kızlar iki ay oldu doğum yapalı. Hamile kaldığımda 70 kiloydum doğuma da aynı kilo ile gittim. Şeker hastalığından dolayı kilo verdim. Şuan 63 kiloyum daha zayıf gözükmem lazım ama belim kalın. Korse kullanmadım o yüzden göbeğim sıkılasmadi ve üç aylık hamile gibi göbeğim var!! Ne yapmam lazım