bebeğim dokuz aylık olunca işe döneceğim özel sektörde hemşireyim 8.30 8.30 12 saat çalışıyorum süt izinim var 1 yaşına kadar 1.5 saat ama internette bir yasa gördüm gebe ve emziren anneler 7.5 saatten fazla çalışamaz diye ben hangi saat aralığında çalışmam gerekiyor o zaman bilgisi olan varmı