ay benim doğumumdan sonra dikişlerim açılmıştı ve acile gittiğimde direkt yatışım yapılmıştı. enfeksiyon kaynaklı birkaç gün ilaç tedavisi aldıktan sonra dikişim yapılmıştı tekrardan. bir daha asla yaşamak istemediğim günler… çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. bir an önce hastaneye gidin ve ped takmayın pamuklu bez koyun. ped tahriş eder dikişleri