maris 2 ay 10 günlük bebeğim. Sütüm başlarsa çok güzeldi, artırmak için bir sürü bitki çayı, eczaneden damla falan aldım. Pekmez tahin yiyordum kaşık kaşık sırf sütüm olsun diye, bol su içiyordum. Hicbi sorun yok sütüm çoğaldı ama göğsündeki yara bir türlü geçmek bilmedi. Kremler, yağlar, herşeyi denedim. 2 gün sagarak veriyordum 3. Gün emziriyordum tekrarliyordu yara. En son enfeksiyon kapmis göğsüm iç taraftan. Ağrısından duramıyorum artık. Doktora gittim tekrar antibiyotik verdi. Nerdeyse ağlaya ağlaya emzirmeye çalışıyorum desem yeri. Tabi emmeyide unuttu silikon uçla emziriyorum. Neyse antibiyotik ten sonra tamamen çekildi süt şuan mamayla devam ediyoruz. Her türlü yolu denedim çok çabaladim ama ne zaman emzirsem yara tekrarliyordu açısına dayanamadigimdan sagdim, sonra düzenli sagamadim bir çocuğum daha var 3,5 yaşında süt şuan kesildi maamyla devam ediyorum. Yapacak bişey yok