Merhaba, bebeğim 5 ay 17 günlük. Doktorumun önerisi doğrultusunda tadımlara başlayalı 4 gün oluyor. İlk gün yoğurt, 2. Gün patates, 3. Gün havuç ve bugün de tatlı patatesi buharda pişirip denettim. Planım mevsim sebzelerini tattırdıktan sonra (brokoli, kabak, avokado) sebzeli çorbalara geçmek, meyve diye devam etmek. Bu arada katı gıdadan 1 saat öncesi emzirmiş oluyorum ve gıda sonrası da yine bekleyip emziriyorum. Su vermedim henüz. Bir sürü şey okuyorum bu süreç hakkında ama uygulamalar çok çeşitli dolayısıyla sizlerin önerisini almak istedim, tecrübe ve bilgilerinizi paylaşırsanız çok memnun olurum 🙏🏻🌸